Pomoce do tibi
Znajdziecie tu pomoce do Tibi i Open Tibia Serwer
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Pomoce do tibi Strona Główna
->
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Pomoce do tibi
----------------
Cheaty & Helpsy
Inne pomocne rzeczy
Narzędzia
Pomoce do Open Tibia Serwer
----------------
Narzędzia
Serwery OTS
Skrypty
Download
Poradniki
----------------
Open Tibia Serwer
Tibia
Open Tibia Serwer
----------------
Wasze OTSerwery
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Śro 19:16, 12 Gru 2007
Temat postu: Re: Skrypt do obsidian knife dzialajocy pod 7.92 i 8.0
Rox napisał:
Tu zamieszcze skrypt do obsidian knife pod 7.92 i 8.0 sprawdzony przezemnie osobiscie dziala bardzo dobrze jest tam terz przy okazji skrypt na blessed wooden stake wchodzimy w data/actions/scripts i edytujemy dowolny znajdujocy sie tam plik i wklejamy to :
--function by Cokey--
--added dragon,dragon lord and system random by zorzin--
--added bone beast by ta4e--
function onUse(cid,item,frompos,item2,topos)
number = math.random(1,100)
chance = getConfigNumber("obsidian_knife_chance")
if chance > 100 or chance == 0 then
chance = 100
end
--minos--
if item2.itemid == 2830 or item2.itemid == 2871 or item2.itemid == 2876 or item2.itemid == 2866 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5878,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--lizard--
if item2.itemid == 4259 or item2.itemid == 4262 or item2.itemid == 4256 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5876,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--dragon
if item2.itemid == 3104 or item2.itemid == 2844 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5877,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--dragon lord
if item2.itemid == 2881 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5948,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--behemoth
if item2.itemid == 2931 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5893,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--bone beast
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
return 0
end
potem zapisujemy go pod nazwą obsidian knife w data/actions/scripts.
potem wchodzimy w data/actions/actions XML i dodajemy cos takiego
<action itemid="5908" script="obsidian_knife.lua"/>
eee a gdzie tu jest blessed wooden stake ?? no tak NIE MA lol.
a tak poza tym to calkiem spox dam 6.5/10 bo nie ma blessed wooden stake a muwiles ze bedzie.
maly pekaj
Wysłany: Śro 19:14, 12 Gru 2007
Temat postu:
moze byc ale trzeba bylo jeszcze dac npc od addonów to by bylo super xD 8/10
Rox
Wysłany: Śro 19:12, 12 Gru 2007
Temat postu: Skrypt do obsidian knife dzialajocy pod 7.92 i 8.0
Tu zamieszcze skrypt do obsidian knife pod 7.92 i 8.0 sprawdzony przezemnie osobiscie dziala bardzo dobrze jest tam terz przy okazji skrypt na blessed wooden stake wchodzimy w data/actions/scripts i edytujemy dowolny znajdujocy sie tam plik i wklejamy to :
--function by Cokey--
--added dragon,dragon lord and system random by zorzin--
--added bone beast by ta4e--
function onUse(cid,item,frompos,item2,topos)
number = math.random(1,100)
chance = getConfigNumber("obsidian_knife_chance")
if chance > 100 or chance == 0 then
chance = 100
end
--minos--
if item2.itemid == 2830 or item2.itemid == 2871 or item2.itemid == 2876 or item2.itemid == 2866 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5878,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--lizard--
if item2.itemid == 4259 or item2.itemid == 4262 or item2.itemid == 4256 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5876,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--dragon
if item2.itemid == 3104 or item2.itemid == 2844 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5877,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--dragon lord
if item2.itemid == 2881 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5948,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--behemoth
if item2.itemid == 2931 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5893,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--bone beast
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
return 0
end
potem zapisujemy go pod nazwą obsidian knife w data/actions/scripts.
potem wchodzimy w data/actions/actions XML i dodajemy cos takiego
<action itemid="5908" script="obsidian_knife.lua"/>
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin